Thursday, May 1, 2008

Assalamualaikum pembuka tirai

Alhamdulillah

Tercapai juga hasrat membuka satu laman blog. Sebelum nie x terpk pon nak menulis di internet nie. Maklumlah, aku bukan pandai menulis pun. But bile dipk kan balik, banyak faedahnya berblog2 nie.

"tuela ko ejul, dari dulu lagi aku suruh bukak laman blog, boleh bkongsi ngan kawan2 pengalaman dan pendapat ko" Bebel diri sendiri.

ye.ye. skang aku dah bukak kan?

Papepn, sebelum aku mrepek ngan lebih lanjut, minta maaf pada sume sekiranya post2 yang akan dikeluarkan tidak mencapai tahap yang diinginkan.

Sekarang nak cite tujuan aku bukak blog nie. Actually, bukan nak menunjuk2 kehidupan yang aku jalani kt sini, dan bukanlah untuk membuka aib sendiri, tapi sekadar mengharapkn pengalaman aku dapat dikongsi oleh sume orang, SUPAYA mereka2 ini dapat manfaat daripadanya. salah satu reason gak, aku nak menjadi lebih matang. dan aku percaya, menerusi penulisan blog ini, secara tak langsung ataupun langsung, ianya dapat menjana pemikiran aku supaya menjadi seorang lelaki yang lebih berguna kepada masyarakat. Ya, lebih berguna.

"haha, habis slame nie ko xberguna ke ejul?"

bukan xberguna, KURANG berguna. =)

Sekian

Salam Perkenalan

2 comments:

Anonymous said...

gile ah.. bgus2 aku support ko blog2 ni.hahaha

s0lEhAh92 said...

bgs2..hehe..