Thursday, May 1, 2008

GIS quiz 1 result

Salam

beberapa hari yg lepas, aku ade chatting ngan member aku sorang nie, maya name dier. kitorang borak2 pasal project yg kitorang telah buat and kene buat. tengah borak2. tetiba tselit lak tentang quiz 1 GIS ari tuh.

GIS ialah "Geographical Information System". kire klau untuk2 design2 gune autocad kan?haa. GIS nie tuk geography la lebey kurang (xmau cite lebeh sgt, coz bukan main reason post nie pon)

sambung balik, tengah borak2 pasal kesusahan n kesempitan masa yg dialami, tetibe si maya nie ckp, result dh kuar kt WebCT dah. and dier ckp

"oh dear, i got the average 3/8, terrible"

hehe.klau dier teruk kan. aku cmne?.tetibe aku terpk cm2 lak.then aku pon usha aku nye.ya Allah!.terrible cm dier gk ar. haish. cmne leh jadi cmnie? aku xblajar 4 time quiz tuh?

"tue la ko ejul, orang suh study ko xstudy, klau ko study pon xserious, xde komitmen, cmne nk score??"

ahhh.bukan aku xstudy.aku separuh mati study tuk quiz tue.but kalau nak dijadikan alasan, b4 dat quiz, aku ade assignment2 nk kene anta

"ala ko ejul, assignment2 tue lecturer bukan kasi sehari 2 suh bwat, bminggu2 kan??"

yela..berminggu2 pon.keje banyak.

"banyak la ko nye alasan, mane nk bjaye klau keep giving excuses jerk??"

.........................................................................................................................................................................

herm..betul gk ckp ko. aku skang keje asyk tangguh2 jerk.mane x kelam kabut dat week??mane xresult teruk??mane nk dpt keberkatan??

xpela.bende dah berlalu.let bygone be bygone. lgpon.dengan berbekalkan result yg truk tue.still leh dapat HD kan??cume xdpt >95 jerla. *optimistik itu penting.lgpon Allah xkan mbebankan hambanya dengan beban yg hambanya xdpt nk handle. dun worry ejul. jalan masih cerah

=)

No comments: